משפחת אברך מעפולה שזכתה בריהוט לחדר נוער

עפר גדנקן No Comments on משפחת אברך מעפולה שזכתה בריהוט לחדר נוער
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מבשרת הזכיות של תנובה, המתינה מספר דקות עד שנענתה מעברו השני של הקו. היא טילפנה למשפחת ס. מעפולה כדי לבשר על זכייתם בהגרלה השבועית השישית של תנובה במבצע "הזכייה של הבית". משנענתה לשיחת הטלפון ע"י אם המשפחה, גב' תהילה, התברר כי מדובר במשפחה מבני ברק שעברה לפני שלוש שנים להתגורר בגבעת המורה בעפולה . "המקום מתפתח מאוד ובכל פעם מצטרפות עוד משפחות חרדיות חדשות למקום". במשפחה שלושה ילדים בני שלוש, שנתיים ושמונה חודשים. אבי המשפחה, הרב רחמים, אברך באחד הכוללים בעיר ורואה ברכה רבה בלימודיו התורניים.

משפחת ס. זכתה בהגרלה שהתקיימה ביום ראשון, ט בניסן, בריהוט לחדר נוער בשווי של 11,800 ₪. בזכייה כלולים ארון 3 דלתות, שולחן כתיבה, כוורות, מיטה, 2 מזרנים תואמים, שידת לילה קטנה. כאשר שמעה גב' תהילה את הפירוט הפטירה ואמרה "ברוך ה', הזכייה הגיעה בדיוק בזמן. תיכננו בעלי ואני לצאת לבחור ולקנות ריהוט עבור חדר הילדים. והנה, הקב"ה זיכה אותנו בזכייה של תנובה". לשאלה מה תדירות הצריכה של מוצרי תנובה בתפריט המשפחתי – ענתה בנחרצות רבה: "יום-יום אנחנו אוכלים תמיד רק תנובה. למה? כי תנובה זה תנובה. לא צריך יותר להוסיף שום דבר. השם עצמו, תנובה, אומר הכל"!.
ההגרלה הבאה, השביעית במספר, בה יעלה בגורל חדר הורים תתקיים למחרת החג, ביום ראשון כג בניסן. מבצע "הזכייה של הבית" יימשך עד לי"ח באייר וההגרלה הגדולה בה ניתן לזכות במליון ₪ לרכישת דירה תתקיים ביום שני, ז בסיוון. על-פי תקנון המבצע, כל מעטפה מרגע הגעתה למוקד המבצע, משתתפת בכל ההגרלות אלא אם כן זכתה באחת מעשר ההגרלות השבועיות. גם מעטפה שעלתה בגורל וזיכתה את שולחה בזכייה השבועית – משתתפת בהגרלה הגדולה של מליון ₪ לרכישת דירה. אין הגבלה על מספר המעטפות שניתן לשלוח. ככל ששולחים יותר מעטפות מגדילים את סיכויי הזכייה. פרטים ועדכונים בטלמסר 03-3739999



0 תגובות